Randombilder - bl.a på min piercing

Hej!

Nu kommer ett par ointressanta bilder som jag tänke dela med mig av till er!


I måndags när jag, Madde och Cissi var på Coop Extra sålde dom
Flatbröd - lite roligt! xD


Idag (fredag) bytte jag ring till min smiley-piercing.
I 3 år har jag haft en svart kula istället för en silver - mkt snyggare nu!
Men det kostade 50kr att få hjälp att byta smycke inne på RedRum x(



Tavlan som jag köpte på IKEA igår (torsdag!).


Idag (fredag) packar jag väskan till studentkryssningen som är imorgon.
Som ni ser är den REDAN rätt så full - herregud, hur ska jag få plats med allt?!



I veckan fick jag ett cupcake-läppglans av mamma. SÖTT!
Inne på Coop Extra så har dom Vodoodolls för 10kr i en automat. SÖTT!



Men förutom alla positiva nyheter så ser nu just nu en bild på mina läxor >.<
HATE IT!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0