Torsdag

Hejsan!


Idag hade vi bara två lektioner: Etik och Religion!
Jag fick reda på att jag fick MVG på islam-provet så det kändes skönt.
Vi slutade kl. 11.30 någon gång så var hemma lite före 12.
Då gjorde jag lite lunch och sedan låg jag bara död i min säng ända till kl. 17...

Jag är så himla trött om dagarna. Men idag var det inte så konstigt eftersom jag knappt kunde sova inatt p.g.a ovädret. Låter som vårt altantak ska slitas med i vinden. Gick heller inte att sova p.g.a blåsten så jag har mer eller mindre vilat nu under eftermiddagen. Känner mig fortfarande trött. SUCK!

Jag tror, om jag orkar, att jag ska börja plugga Geriatrik nu på kvällen.
Sen blir det mat, dusch och TV. : )

Imorgon är det undrbara fredag!
Och jag hör att helgen har en massa saker att erbjuda som kommer bli SJUKT kul!
Imorgon söker jag nog högskola också. ^^


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0