UF-mässa i Söderhamn imorgon!

Hejsan!


Idag var en helt onödig dag i skolan.
Vi slutade efter kl. 13 och då åkte jag och Cissi till valbo och hade det mysigt. ^^
Var hemma efter halv fem. ^^ Då började jag plugga sjukvård som jag satt med halva kvällen.
Sen blev det TV resten. Big Brother ägde! :D Både jag och mamma satt och skrattade högt. :)

Nu måste jag verkligen sova.
Imorgon ska jag, eller mitt företag Livhjälpen UF på mässa i Söderhamn.
Bussen går kl. 7.00 från skolan, astidigt!
Jag vet att jag inte lagt in bilder på montern än, men det kommer! Det kommer troligtvis bilder från mässan också!
Ha de bra alla, och ha en bra fredag! Själv blir jag borta ca 14-15 timmar imorgon :O Vårt projektarbete äger ut allas! :D (närå) hihi ^^

GODNATT! <3


-

Kommentarer
Postat av: Corneliusfanny

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-08-03 @ 12:03:54
URL: http://corneliusfanny.blogmedics.com
Postat av: LindaSöder : )

Hello! Thank you very much! :)

2011-08-03 @ 17:38:28
URL: http://cyberface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0