Underbar dag trotts vädret!

Hejsan!

Skolan gick skitsnabbt idag.
Började med att plugga religion på etiklektionen.
Efter det hade vi prov i religion - islam. Det gick väl OKEJ.
Ett VG minst iaf... så jag ska inte klaga!

Efter provet var det geriatrik som gick hur lätt som en plätt.
Vi fick hemuppgift i geriatrik och människan socialt och kulturellt imorgon eftersom samhällskunskapen och sjukvården är inställd. Det är så himla skönt för det betyder att det är HELG för mig nu!!!

Efter skolan gick jag hem och åt eftersom jag inte hann det i skolan p.g.a provet.
Sen efter det åkte jag och Mamma till Valbo en snabbis. Hittade inget speciellt och Mamma var trött och vela hem - helt värdelöst med andra ord. MEN jag hittade en cool tavla på IKEA (bild kommer sen när jag satt upp tavlan) och sedan hittade jag ett par nya vita skor och en tröja som jag ska ha på middagen på lördag på båten.
Om jag inte hittar nån klänning eller några andra kläder tills på lördag tar jag min blåa "jeans"-klänning, den är sommrig och matchar nog in till temat lite i alla fall!
Söta Soffan skulle hjälpa mig med håret <3 Tacktack!!! Hon utbildar sig till frisör ni som inte känner henne, hon ska också på kryssningen.

Eftersom det inte är någon skola imorgon så blir det troligtvis en nattis-film med Erik och Sofia som avslutning på torsdagskvällen. Det är en mysig tradition som vi har ihop! Hihi : )
Imorgon ska jag nog troligtvis följa med Sofia till tandläkaren i Gävle också, sedan blir det shopping och nog en fika på stan. Najs!

Nu blir det mat om ett tag.
Så ska sätta mig och plugga geriatrik och MSK/Etik.
Det som vi fick i uppgift på sjukvården kan jag redan, lätt som en plätt - buksjukdomar.
Japp, så då vet ni vad jag gör ikväll! NAJS!

På lördag är det kryssning, tagga tagga tagga!
OCH DU SKA INTE FÖRSTÖRA DEN.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0