Att se mitt liv på den ljusa sidan just nu

Hej!

Jag börjar mitt inlägg såhär:

1. Idag var sista praktikdagen på BB, är helt överlycklig att slippa det där tråkiga stället! Fick ju som sagt inte göra så mycket... Nästa vecka samt 2 veckor till efter det befinner jag mig på avdelning 105, hjärtavdelningen. Där måste det vara lite mer action!
Sen fick jag sluta 2 timmar tidigare. Trotts att jag gått hem supertidigt varje dag från praktiken så fick jag full närvaro! 4 dagar = 8 timmar = 32 timmar! Perfekt!

2. Kom hem runt halv tre, slökollade på TV lite, sen fikade jag lite när mamma kom hem från jobbet. Efter det så avr klockan säkert fyra... så då gick jag och sov en stund. Var så trött!

3. Jag åt middag. Kyckling och ris.

4. JAG ÖVNINGSKÖRDE IDAG! Första gången på ett halvår! Jag gav upp allting för ca ett halvår sedan då livet var som jobbigast. Jag sket i allt och hamnade efter med allt och var så trött och less på livet. Men nu ska jag ta tag i det här! Jag sket i om pappa är dålig att köra med, jag satt mig bakom ratten med en positiv inställning vilket resulterade i att hela körningen på 1½ timme gick bra!
Vi körde i Högbo till att börja med. Sedan körde vi vid Bessmerskolan för att träna på parkering och backning (de som är det svåraste = gick skit). Sen efter det var det lite stadskörning. Sen vidare på motorvägen till Forsbacka. Efter det med lite "stadskörning" där så åkte vi landsväg till Valbo, körde runt där lite. Sedan landsväg tillbaka till Sandviken. Och allt gick jättebra faktiskt. Visst, nåt motorstopp fick jag väl men skit samma, för att inte vara van så tycker jag det är bra gjort av mig att jag klarade av alla dessa moment. Börjar lära mig mer och mer trotts min osäkerhet.

5. När jag kom hem ca 20.40 så softade jag till kl. 21... Sen gick jag hem till Madde!
Vi kollade på lite resor. Nu blir det Bulgarien för fulla muggar, och fyfan vad najs!

6. Nu sitter jag här och skriver. Ska krypa ner i sängen snart.
Imorgon när jag är LEDIG ska jag tvätta kläder, hänga tvätt och rensa ogräs... fy faan!

7. GOD NATT!


fqweftwe


-

To be or not to be, in love... that's is the question ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0