BILDER

Hej!

Här kommer ett par bilder i bloggen!
Var länge sen så tänkte passa på nu:



Funderar på om jag ska ha denna nyköpta "klänning" på studenten eller inte...
Höll på att prova igår... men jag vet inte. Om jag inte hittar någon annan så tar jag nog denna. Men vad tycker ni? Fungerar den att ha på studenten?
(OBS, inget smink och håret är långt ifrån fixat xD)


JAG SER CP-störd UT - jag vet...
Men så svårt att se snygg ut i en spegelbild med sjukhuskläder på!
Såhär ser jag TYP ut då när jag jobbar. ÄNTLIGEN har jag fått normala arbetskläder!


Detta är då jag idag.
Bikinilinjerna syns tyvärr inte. Men jäklar vad skönt det var att sola!


Man kan inte annat än att bli rörd när man läser denna text som fanns med i Arbetarbladet idag.
Usch, får nästan tårar i ögonen! Stackars fåglar!!!



Tidningen avslöjar idag att de hittade en död man i vattnet i Gävle igår.
Antagligen är det den försvunna 19-åringen från Brynäs i Gävle.
Usch, alla tankar till hans familj!!



-


Kommentarer
Postat av: Sofia

Din studentklänning är super fin. Jag tycker verkligen att du ska ha den. <3



Och sjukhus kläderna: Du ser betydligt bättre ut än vad jag gör och du har snyggare kläder för den delen :P

2011-05-19 @ 22:56:14
URL: http://drowninghotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0