BULGARIEN-RESAN BOKAD!

Hej mina kära läsare!

Nu är det bokat och klart.
I mitten av augusti drar jag, Madde och Cissi iväg till Bulgarien - Sunny Beach på en toppklass-semester!
Kommer bli så underbart att få åka iväg med mina två söta och rara väninnor innan högskolan och allt börjar!
Jag är så glad! Och jag hinner få den första lönen från Juni innan vi åker också, wheeey! Här ska shoppas och leva livet bland allt och alla!



Efter jag och pappa bokat resan så hjälpte han mig och städade på hans jobb.
Det var tråkigt och mycket att göra idag. Men nu i efterhand då man har gjort det känns det bra.
Idag är SISTA natten jag är själv i huset, imorgon kommer mamma hem från Turkiet.
Så jag ska väl göra mat snart och efter det blir det BigBrother och VM-Final i Hockey! Sverige vs. Finland, spännande och väldigt intressant/roligt!!!!!!!! :D


-

ps, mitt liv äger för tillfälligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0