I fredags var det shopping och mys på schemat!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

För en gångs skull var jag äntligen ledig!
Det var väldigt skönt att sova!
Det blev så att jag och Cissi stack iväg till Valbo för att shoppa... ja, vad kan man säga? DET SVED I PLÅNBOKEN! Men fan vad nöjd jag blev, tror jag brände av med 2500-3000kr på kläder och krims-krams xD Cissi shoppade loss hon också och vi hade det väldigt trevligt! Vi träffade på Elin och Åberg där inne också så vi fick åka med snälla Elin hem i hennes bil sen! :)

I valbo köpte jag:
1 T-shirt ("The brain" = assööööt!) - Carlings
1 Linne (Med en Kawaii-glass!!) - GinaTricot
1 Tunika (Helrosa med palmer = Hawaii-style!) - Cubus
1 Axelbandslös-BH (Till balklänningen) - Lindex
1 Bikini (Skit söt! En blå med vita ränder som passar mig!) - Cubus
3 st klänningar (bild kommer kanske sen! 2 st studentklänningar och 1 finklänning) - B-young, VILA, VeroModa
1 par örhängen - Cubus
Smink - Cubus

Jag och Cissi var i Valbo ett bra tag eftersom vi handlade så mycket! Cissi köpte bl.a skor, studentklänning, linnen, thigts och bikini!
Jag var hemma hos pappa ca 19.20, så då åt jag. Sedan tittade jag på TV en stund. Efter det gick jag och Cissi till ICA och handlade så vi kunde göra Marängswisch (eller hur det stavas). Sen gick vi hem till Patricia och myste lite där. ^^
Men jag var nog hemma kl. 00.30 igen p.g.a att jag ocg Cissi var så trött och för att jag skulle jobba eftermiddag på lördagen.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0