Idag var OP08 i Stockholm!

Hejsan!

Idag var jag och min klass OP08 i Stockholm. Vi besökte Astrid Lindgrens barnsjukhus, det var ett fint sjukhus och jag önskar att varje lekterapi på Sveriges alla sjukhus kunde se ut sådär! Helt underbart och fint!!
Efter det fick vi lite tid på stan innan vi fick åka hem.

I Stockholm köpte jag:
2 par byxor (cubus)
1 svart klänning (monki)
1 par örhängen (glitter)
2-pack pärlor till bal-frisyren (glitter)


Jag har ingen lust att berätta om dit och hemresan för allt blir så avancerat. Kan ju säga att jag ALDRIG har åkt så mycket tåg, pendeltåg och buss på en och samma dag som vi gjorde idag! HERREGUD.

En bild från den långa tågresan hem från Stockholm:

Sofie Å, Jag och Cissi!

TUR ATT MAN HADE BRUDARNA MED SIG PÅ RESAN, ANNARS HADE DET BLIVIT TRÅKIGT!!!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0