Imorgon blir det Stockholm!

Hejsan!

Imorgon blir det Stockholm med klassen IGEN.
Tror aldrig vi varit såhär mycket till Stockholm med klassen förr någon gång under ETT år! Helt otroligt, tidigare har ju knappt den kommunala skolan haft råd så jag är rätt imponerad! Tror vi varit 3-4 gånger nu under knappt ett år! Haha.

Vi ska i alla fall gå på ett studiebesök på lekterapin på Astrid Lindgrens barnsjukhus, det blir nog hur gulligt som helst!!! Sen så får vi fri tid på stan en stund. Madde och jag ska självklart ta vårat obligatoriska besök på Lagerhaus och en annan söt affär som vi hittade där föra gången vi var i STHLM! Sen om vi hinner så blir det väl shoppa kläder och hinna käka på Max (hoppas jag!!!).


Idag har jag varit i skolan, vi gjorde INGENTING.
Jag, Linda Å och Sofia köpte en blomma till Siv som tack för allt stöd vi fått med vårat UF-företag (som var vårt projektarbete!).
Fick även lön av företaget idag på 500kr, sen fick jag behålla alla mina riskkapital så jag kan alltså shoppa för 800kr imorgon om jag vill utan att det rör mina pengar! SKÖNT! :D
Sen har jag nu ansökt och kommer få ett RIKTIGT VISA KORT! Samt internetbank o.s.v... Nu saknas det bara ett legg så jag slipper går runt med mitt pass hela tiden xD HAHA.
Idag har det även varit fint väder hela dagen, men blåsigt! Imorgon i STHLM skulle det bli SOL och 24 grader! HERREGUD xD

På fredag när det är Studentbal såg det ut som det skulle bli fint väder också!!!
Så vi håller tummarna på det!!! :D

Vilken balfrisyr ska jag ha?! Ska på provning på onsdag hos bästa Soffan <3


Ses imorgon bästa OP08 <3

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0