JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!

Hejsan!

Idag fick jag upp lite föra kl. 8...
Rörmokarna kom ca kl. 8.15 och höll bara på i 5-10 minuter... då blir man irriterad! Varför kunde de inte ha kommit på eftermiddagen för om det gick så fort? Jag som var så trött.
Men jag kunde i alla fall somna direkt efter de hade åkt.

Jag vaknade igen kl. 13 och såg att jag hade ett missat samtal och ett nytt medelande i röstbrevlådan.
Det var från Tallens äldreboende! NU HAR JAG FÅTT SOMMARJOBB I 2 MÅNADER!
Jag ska jobba v. 25-32 som det ser ut nu. Jag väntar bara på ett samtal igen för bekräftelse att de tagit emot mitt tacksamma "Ja". Spännande! Jag kommer att vara rik! Och enligt brorsan var det bra att ha pengar till högskolan då saker och ting kostar skjortan i början med alla böcker man måste köpa för 300-500kr styck.

SÅ NU MÅSTE VI BOKA BULGARIEN-RESAN!
Jag kan inget annat datum än 16/8 eftersom jag jobbar xD

Fatta, jag kommer vara rik efter sommaren xD Minst 30 tusen tippade brorsan på. UNDERBART! Alltså en minimumlön på 15.000/kr-månad. Men vi får ju hoppas på mer! Jag har dock ingen aning än. :P

Idag ska jag plugga och få allt gjort.
Sedan får vi se om jag orkar ta tag i teorin.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0