Lördag, Söndag och Måndag

Hej!

Nu blir det en snabbgenomgång på helgen och idag:

Lördag:
Vaknade efter kl. 11... slappade fram till klockan 13.15 då jag tog bussen in till praktiken i Gävle som började kl. 14-22.
Fick sällskap på bussen av Elin. Praktiken var lugn och skön, fick lite egen tid att fundera kring saker och ting och utföra dem på ett lugnt och smidigt sätt (kväll på en helg var hur najs som helst! Men det berodde nog på att det var rolig och bra personal som jobbade!)
Jag jobbade inte till kl 22, fick gå lite tidigare men var hemma kl. 22.40 ändå... segt. Jag tog en macka och sen duschade jag av mig. Sen var det raka vägen ner till sängs.

Söndag:
Vaknade kl. 7.30 för kl. 8.15 gick första bussen till Gävle.
Började praktiken kring kl. 9... eftersom det var så lugn och eftersom jag skulle iväg på kvällen så fick jag gå runt 13.30... men bussen gick kl. 14.30 (SEGT!) Men Viktoria Engwall kom och höll mig sällskap så vi hade en lång och trevlig pratstund tills bussen kom.
När jag kom hem softade jag först lite sen duschade jag. Efter det blev det mer soft framför TVn och efter det åkte jag och brorsan och käkade tillsammans eftersom pappa skulle bort på dans.
Efter brorsan och jag käkat klart åkte vi hem till mamma och sedan vidare till Gerd och Leif. Gerd fixade lite med min balklänning. Efter det handlade vi lite snabbt, sedan åkte vi hem så kollade jag på Big Brother och efter det somnade jag på en gång.

Måndag:
Klockjäveln ringde kl. 05 i morse... men tror jag gick upp tio minuter senare... racade hela morgonen och hann lagomt till bussen.
Hela dagen på praktiken har varit lite seg... men jag tänkte positivt och att det bara var två dagar kvar, så då gick dagen bättre och snabbare.
Jag var hemma kl. 15.40 idag, så då gick jag och sov en bra stund, mamma väckte mig sen efter kl. 18 någon gång xD HAHA.
Vi åt och kollade på TV tillsammans, mysigt! Nu sitter jag här och bloggar... ska lägga mig typ nu för ska upp kl. 5 imorgon, börjar bli lite segt nu! Men imorgon är det sista dagen jag behöver plågas med det!!!!
För sen är jag ledig på onsdag och jobbar eftermiddag på torsdag, sen är praktiken slut!!!!

Imorgon kommer Elisabeth (läraren) på besök... undra hur mycket hon ska babbla och vad hon kommer att babbla om xD HAHA.
Känns som dagen kommer gå snabbt imorgon... läraren kommer på besök kl. 10, sen kl 11 ska jag äta med Madde och Hanna. MYSIGT!
Sen kommer tiden bara rinna iväg, sen slutar man (ja, typ!) ^^
Det känns lite bättre på praktiken nu i alla fall, kanske för att det varit bra personal på senaste tiden. :)

GODNATT!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0