MVG MVG MVG !!!

Hejsan!

Igår innan jag skulle gå och lägga mig (ungefär) fick jag reda på att jag fick MVG i projektarbete!
Det är alltså 100p MER i MVG, jag är så nöjd och så glad!
Livhjälpen UF är nyckeln till detta MVG, roligt projekt också för den delen xD Så jag är supernöjd!
Jag har tappat räkningen på hur många MVG:n jag har nu... runt 15-17 st tror jag, helt otroligt xD

Idag ska jag ner på stan och köpa en BH till min balklänning.
Vi får se om Madde och Cissi hänger med på en fika samtidigt också. Skulle vara roligt om de vela de eftersom det är strålande fint väder idag! :D

(Ändrade planer, jag och Cissi sticker till Valbo istället. Vi får fika med Madde en annan dag eftersom hon inte hade så mycket tid idag <3)

Sen ska jag käka hos pappa på kvällen. Fast Cissi skrev ett sms tidigare idag och frågade vad jag skulle göra ikväll. Hon har inte hört av sig sen dess (eftersom hon har praktik)... så vi kanske ska göra något då. :P Vi får se!
Imorgon jobbar jag kväll i alla fall (tråkigt!!!)


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0