Näst sista dagen på BB

Hejsan!

Idag är det näst sista dagen på praktiken på BB!
Gud så skönt det ska bli! Imorgon när jag försvinner därifrån kommer jag jubla - dels för att jag har långhelg och dels för att det ska bli så skönt att slippa att göra INGENTING på praktiken!
Men vem vet, idag kanske jag får göra jättemycket... men det tror jag inte.
Jag börjar kl. 14 idag i alla fall... får väl se när jag får sluta, tror inte jag går till kl. 22 iaf.. xD
Men imorgon börjar jag kl. 7 x( INTE KUL.
Men sen är i alla fall 1 vecka av praktiken avklarad, bara 3 veckor till........ Jag saknar min klass! Jag vill hellre vara i skolan än ute på praktik. Åh, jag hoppas verkligen att hjärtavdelningen blir bra nästa vecka! Annars vet jag inte vad jag gör.

Nu ska jag bara softa tills jag börjar... måste väl ta 12.45 bussen för att komma in i tid och hämta mat o.s.v... (suck's!)


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0