Näst sista dagen

Hejsan!

Idag var det näst sista dagen på praktiken, och vad gjorde jag/vi? INGENTING!
Ingenting alls... min handledare tyckte synd om mig som bara fick stå och inte göra någonting och dessutom inte ens få betalt för det... så hon släppte hem mig kl. 12.40 så jag hann med kl. 13 bussen hem, skönt!

En snygg kille som heter Jonas (han är ca 23-24 år och skitsnygg) som också går som undersköterske-elev som även går introduktion inför sommarjobb på avdeling 105 lärde mig idag lite om telemetrin. Han är så söt, jag höll nästan på att smälta genom golvet när han berättade sin lilla kunskap för mig. Haha, även om jag hade varit upptagen med en annan kille hade jag i alla fall smält genom golvet för sötare människa finns inte xD
"När jag hade praktik här förra året fick jag lära mig att solen lyser på gräset... Så du kan ju tänka typ så när du sätter på telemetrin. Så när alla sladdar är på plats så blir det ungefär som ett Z" .. åw, sötnos!

Så nu har jag varit hemma en liten stund. Min mamma lär väl också komma hem när som helst. Mysigt.
Imorgon är jag ledig, sen jobbar jag SISTA dagen på praktiken på torsdag, och då är det eftermiddag som gäller (alltså blir det skit lugnt då också).

Bloggar mer senare om något händer och sker!


-

ps, har fastnat för Britney Spears låt "Till the world ends" xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0