På praktiken

Hej!

Idag när jag kom till praktiken så fick jag höra att en sjuksköterskestudent hade fått IG på hennes sista praktik i 3an på högskolan = inget sjuksköterske-legg till henne... Hon blev helt förkrossad.
Men den andra studenten som jag brukade prata med fick i alla fall godkänt, så tur var väl det.
Men jag kan känna själv hur jobbigt med måste vara att få IG på sista praktiken som är/var avgörande...
Usch och fy.
Tur att jag fick godkänt på min praktik i alla fall, fast jag går ju bara som undersköterska än så länge. Hehe.

Men nu är jag praktik-fri samt skol-fri!
Är bara 2 veckor kvar i skolan nu och då ska vi väl planera inför studenten. ^^


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0