PokerTutts!

Hejsan!

Igår var det en lång och stressig, men rolig, dag!
Började med att träffa chefen som jag redan berättat om. Efter det blev det att chilla en stund, sedan kl. 13 gick jag till skolan. Jag, Sofia, Linda Å och Siv har nu avvecklat vårt UF-företag! Så jäkla skönt! Nu inväntas bara betygen!!!
Men jag var hemma ca. 17.15 = STRESSIGT! Jag skyndade mig att laga mat, sedan blev det dusch på en gång och fixa till sig. Efter det gick jag till bussen 19.15, åkte till Enen och köpte lite saker sen mötte Cissi, Hanna och Pernilla upp mig så gick vi hem till Patricia där det var fest!
Istället för Pokerface sjöng vi Pokertutts, det är tjej-humor det!!!
Hela kvällen var underbar och det slutade med att vi gick ut på Kharma! :)
När jag gick hem blev jag jättefyllehungrig så åt upp lite rester när jag kom hem sen däckade jag i sängen, skööööööööööönt!

Men vilken huvudvärk jag fick!!!
Men har druckit mycket vatten så nu är jag bara slö.
Här sitter jag, har precis ätit frulle... jag sitter i mitt nattlinne... Cissi kommer om ca 35 minuter! xD Kanske bäst att börja fixa till sig inför kvällen då tjejerna kommer hit på middag, sedan blir det melodifestivalen!!! Vad mysigt det är att bara umgås utan dricka ibland också! :)
Kommer säkert bli skitskoj!
Synd att vissa inte kunde vara med/komma... Men är glad för att Madde i alla fall kommer. Hon var ju inte med igår så. :P hihi

HEJA ERIC SAADE!!!!!
Nu har jag nog fullt upp hela kvällen så ni vet.



-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0