Praktik på BB i en vecka!

Hejsan!


Imorgon börjar min praktik.
Jag ska vara 1 vecka på BB och 3 veckor på hjärtavdelningen, vet ej hur den förkortas...
Vi får se hur det blir! Arbetstiderna är väl inte dom roligaste.... Imorgon börjar jag kl. 14 - 22... måste vänta på bussen efter jobbet och bussen går var 30:de minut... tar ca 30-40 minuter att åka hem... Så det blir att lägga sig direkt och sedan dagen efter BÖRJAR jag kl. 06.45..................!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ni kan ju räkna ut själva hur mycket tid för sömn och avslappning jag kommer att få!
Hoppas det blir bättre med tiderna sen på hjärtavdelningen.

Jag är inte ett dugg nervös inför imorgon. Men kommer nog bli mer nervös när jag väl är på plats.
Men jag vet med mig själv om att det kommer gå bra, och det ska bli trevligt att få vara på BB!

Nu ska jag softa resten utav kvällen!
Jag får se om jag hinner blogga imorgon... :P


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0