Registrerat balbiljetten

Hejsan!

(Kl. är endast 15.50)
Det ända som jag har gjort idag är att ha gått till skolan och fått min balbiljett registrerad.
Jag pratade med Madde igår och hon sa att det gick supersnabbt, bullshit. Det var världens längsta kö när jag kom... jag trodde först inte att det var sant - eftersom jag själv trodde jag var ute i sista sekund med detta.
Framför mig i kön stod Frippe och hans tjej så vi hade i alla fall en trevlig och rolig pratstunt ihop.
Vilken tur att jag hade duschat och fixat till mig innan jag gick iväg till skolan för det visade sig att man var tvungen att ta kort när man var där! Varför har ingen sagt det till mig!? Jag tänkte duscha efter jag hade varit där... sen så hade jag heller inte tänkt sminka mig först heller eftersom det skulle gå så "snabbt".
Men jag hade tur, så tur det!

Ni kommer väl ihåg hur min balklänning såg ut?


Idag kommer min brorsa hit lite senare så ska vi grilla ihop han, jag och mamma. Vad gott!
Sen ska jag nog softa resten utav kvällen. Imorgon är det SISTA dagen på praktiken, yes!!!

‎"Du känns mer impulsiv och oförutsägbar, sånt som killar gillar" - Frippe @ MSN :)

Smakprov på min nya klänning som köptes i fredags:
(obs, den kommer synas på studentveckan, därför vill jag inte avslöja hela! haha)




-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0