Sjukligt trött

Hej!

Jahapp, började kl. 06.45 i morse, det var inte roligt!
Sov bara 2-3 timmar inatt också...
Min handledare lät mig åka hem en timme innan vi egentligen slutade. Så skönt var väl det, MEN det spöregnade ute så blev genomblöt när jag gick till bussen. Så blev helt genomfrysen... när jag kom hem frös jag så mycket att jag var alldeles iskall, och så var jag trött...
Så bäddade ner mig i sängen och sov i 2 timmar... Men för det så är jag sjukligt trött.

Mamma slutar 22.15 idag, när hon kom hem skulle vi fixa och prata lite om balen.
Men efter det lovar jag er att jag kommer däcka direkt i sängen, för imorgon är det samma tid och plats som gäller. Fyfan vad tråkigt det är... hatar att bara få stå och titta på. :(


- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0