Sofie N har fått sitt paket!

Hejsan!

Fick nyss reda på att Sofie N i min klass som ligger på sjukhuset har fått sitt paket som några av oss i klassen har satt ihop till henne! Hennes mamma kom förbi Madde tror jag det var och hämtade paketet och lämnade det till Sofie när hon själv skulle dit!

Paketet innehöll:
4 tidningar (tjej-tidningar såklart!!!)
Massa godis (Massa choklad!!!)
Läsk (COOOOLA!!!)
Ett "krya-på-dig-ljus" (Jättefint budskap på ljuset!)
En handkräm (Lukta gottgott! ^^)

...sen tror jag inte det var något mer!

Fick för ett litet tag sedan ett tack sms av Sofie. ^^ Kändes skönt att kunna göra henne glad när hon varit så sjuk och ledsen på senaste tiden <3 Nu hoppas vi att du blir friskare när du vet hur mycket du betyder för oss i klassen! Vi tänker på dig och saknar dig!!!


PS: Ett till bevis på att OP08 är den BÄSTA klassen man kan gå i.
En för alla - alla för en!


-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varöför ligger hon på sjukhuset? :(

2011-05-04 @ 13:02:19
Postat av: LindaSöder : )

Hej Anonym! Om du inte talar om vem du är så tänker jag heller inte berätta något!

Men om man ligger på sjukhuset så är man troligtvis sjuk, eller hur?

2011-05-04 @ 20:22:50
URL: http://cyberface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0