Söndag - 1 maj! :)

Hej!

Idag ska jag ha mitt "vuxenkalas" eftersom jag fyllde förra lördagen. Men då var det påsk så det var så många som var bortresta. Så vi bestämde oss för att ha det idag på 1 maj.
Jag vill önska Sofie Eriksson lycka till nere på stan idag! Hon brukar vara duktig på att hålla tal så det kommer gå så bra så!

Nu väntar jag bara på att mamma ska gå in och duscha så vi kan åka iväg.
Hon ska handla på affären och jag ska göra en snabbstädning på pappas jobb undertiden.

HÖRRNI!
Idag på "kalaset" kommer Gerd, och hon ska sy om min klänning lite.
Det betyder att jag måste ha den på mig = jag kommer ta kort!
Lägger in bilderna lite senare så ska ni få se mina fina klänning! :)


-

Min magkänsla säger att det går bra för mig nu.
På alla sätt och vis... kärlek, utbildning, pengar... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0