The love you seek - and more!

Hej!

Åh, jag är helt kär i Tim Bergs låt "Seek bromance".
Kan höra den hur många gånger som helst utan att tröttna.
Har snart spelat sönder den låten i månaders tid, men den är för underbar! Texten stämmer, låten är bra, den är lätt att sjunga med i, härlig party/danslåt och den är för övrigt bara bra!

Jag ska snart hem till Erik och Sofia för lite kvällsmys - alltid trevligt!
Hoppas vi kan se BigBrother också, hehehe! Och sen blir det väl en film på det.
Men kan inte vara borta allt för länge... klockan står redan ställd på 07.30 så jag inte glömmer det. Det är nämligen så att det kommer hit rörmokare "någon gång mellan kl. 8-16" ... SUCK!
Hoppas dom är snygga i alla fall så det är värt besväret att gå upp så tidigt!

Snart ska jag pysa.
Ha en bra kväll allesammans!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0