Uuuunderbart väder!

Hej!

Ute är det strålande sol och 21 grader i skuggan!
Varför sitter jag inne då för? Svaret är väl att man inte hela tiden orkar vara ute när det är fint. Men jag ska inte klaga på det fina vädret som har kommit tillbaka till oss!
Jag blir mycket gladare när det är sånt här fint väder!! En positiv sak är väl att jag hade tänkt jobba såhär nästa vecka:

Mån-Tis: förmiddag
Ons: Ledig
Torsdag: förmiddag eller kväll
Fredag: Jobba i skolan
Lör-Sön: LEDIG = PARTY!


Helt okej vecka faktiskt. Jag borde ju få jobba så.
Egentligen ska jag jobba mån-tis vara ledig på ons-tors och jobba hela helgen... Men man kan ju alltid säga att man ska bort i helgen och att man kan föreslå att jobba på torsdag bara för att. Hehe :)

Ikväll börjar FF-veckan. Skönt!
Får se om jag orkar åka och träffa Cissi, ska ju trots allt upp kl 05 imorgon bitti... TRÅKIGT.
Men Big Brother blir det i alla fall!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0