Heaven's on fire

Hejsan!

Fredags:
Slappade hela dagen, och jag kan lova att det var jätteskönt!
På kvällen var jag på maskerad hemma hos Patricia vilket var skoj! Alla följde tyvärr inte ut på krogen men jag och Sofie Åberg hade skitkul!
Allt slutade (som vanligt?) på Mcdonald's mitt i natten. Väl inne på donken träffade jag min kära Wolle! Kvällen blev lång och jag höll på skratta mig själv till döds! Jag var väl hemma efter kl. 04 på morgonen.

Lördags:
Vaknade tidigt, försökte somna om men det tog ett tag.
Gick upp sen mellan 13-14 och käkade frukost. Jag slappade hela dagen eftersom jag var så jäkla trött. Somnade tidigt gjorde jag också, haha.

Söndags:
Vaknade, käkade frukost och åkte och städade på farbrors företag.
Efter det åkte jag hem till Mamma som fyllde år! Jag och brorsan hade köpt en juicepress som hon önskade sig. Hon blev glad : ) Hon bjöd på glass. Efter det åkte jag, hon, brorsan och Kari till köpis en snabbis. Jag köpte en extern hårddisk om det heter så. Haha. Sen så fick jag ett par vantar av min mamma ^^
Kvällen avslutades med god mat hemma hos pappa. Sen blev det att kolla på TV tills läggdags. : )

Måndags:
Skolan först då. Vi hade en som föreläste om matspjälkningen, hon var fantastiskt! Så man fick inspirationen tillbaka nu xD haha. På eftermiddagen var det respirationen, inte lika bra men ändå OK.
Efter skolan åkte jag, Elene och Linda Å till Valbo. Jag köpte ett par byxor och en t-shirt. Sen fikade vi : ) Var väl hemma efter kl. 18... man var rätt trött då. ^^
På kvällen frös jag som en isbit och fick en jävla rethosta... fan va drygt! Men jag tog det lugnt framför TVn och datorn resten utav kvällen. Sen somnade jag på en gång när jag gick och la mig.

Händelse i skolan:
‎*Jag sätter en tom plastmugg på toaletthandtaget med förväntningar på att Åberg ska bli skrämd när hon kommer ut från toan*
Jag: Neeej, haha!
Åberg: Vadå?
Elene: Linda satt en mugg på dörrhandtaget...
Åberg: Varför gjorde du det?
Jag: För att visa att muggen var upptagen!
ASGARV! :D


Idag (tisdag):
Mamma väkte mig före kl. 11... gick upp och käkade frukost.
Sen åkte vi till affären och handlade lite efter ett tag. Sen när vi kom tillbaka käkade jag och mamma lunch innan hon stack till jobbet. Så nu sitter jag här och bloggar lite ...
Får se om jag orkar läsa lite i fysiologi och anatomiboken xD haha. Ikväll ska jag i alla fall träffa Madde, Cissi och Jessica. Ska bli mysigt. ^^

Imorgon ska vi se en obduktionsfilm i skolan! Då blir det julbord med en massa gotta framför filmen har vi bestämt ;) haha... eller så inte!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0