Igår fyllde min vän Cissi!

Hejsan!


Igår fyllde min vän Cissi (äntligen får vi väl lov att säga?) 19 år!
Eftersom hon åkte hem till sin mamma på sin födelsedag hade jag ingen chans att kunna gratta henne IRL, så vi har bestämt att ses imorgon (fredag) och fika och möjligtvis se film. Var egentligen meningen att vi skulle ses idag, men jag hade glömt bort Bingolotto med mamma... och sen så skulle hon till Patricia på eftermiddagen... hade jag inte varit sjuk fortfarande, och hade det inte varit så jävla kallt och långt bort hade jag ju givetvis följt med! Menmen, blir väl fler gånger. :P

Ikväll som sagt ska jag spela bingolotto med mamma, är 20-års jubileum så det är ett specialprogram. Det kommer bli nostalgi! xD

Idag hade vi seminarie i skolan på morgonen, det gick bra.
Vi har mycket bättre lärare nu i andra delen än vad vi hade i första delen av Fysiologi och Anatomi.

De två senaste dagarna har jag, Åberg och Elene suttit och pluggat i bibblan här i Sandviken.
Så när man kommer hem vill man bara gå och lägga sig, så det har blivit mat --> TV ---> sängen.
Man har liksom inget liv för tillfälligt känns det som igen, man har fullt upp med andra saker.

I fredags var det "mys-pys-fest" hemma hos Sofie Nilsson. Det var trevligt!
Cissis dejt Andreas var också trevlig och snäll, så det var roligt att få träffa honom (äntligen!) :)
Men annars har jag bara tagit det lugn i helgen som varit, har ju fortfarande inte fårt bort den där förbannade förkylningen, suck!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0