Plugg i bibblan

Hejsan!

Idag har jag och Elene suttit i bibblan nästan hela dagen.
Vi har pluggat njurar och lite endokrinologi. Det gick hyffsat bra.
Imorgon har jag ensam pedagogisk redovisning i njurar.. Åberg är sjuk, tråkigt. Men det går nog bra, man ska ju mest öva att tala inför en grupp... man behöver inte vara en expert, det ska man vara efter tentan som är på fredag nästa vecka, suck.

Förresten, fick reda på att jag klarade förra tentan, känns underbart! Vilken lättnad :)

I skrivande stund sitter jag och tittar på pengarna på bordet på tv4, det är spännande. Killarna som tävlar är duktig! :)
Sen ska jag fortsätta att se på TV innan jag går och pluggar det sista innan jag somnar.

Ha en trevlig kväll!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0