Torsdag!

Hejsan!

Har varit i skolan i två dagar i rad: tisdga och onsdag.
Så man har ju varit lite trött. Igår hade jag pedagogisk (heter det så?) redovisning i skolan. Jag fick väldigt positiv respons av min lärare i ämnet "Njurar och urinvägar". Så det kändes väldigt skönt.

På kvällen igår var jag hem till Sofie Nilsson och träffade henne och Cissi.
Det var trevligt med en lång pratstund om allt mellan himmel och jord. :)

Idag har jag soooooovit. Gick upp kl. 11, käkade frukost och sen la jag mig igen och gick upp tio över två. Haha.
Jag är så jävla trött hela tiden! Orkar ingenting!
Men nu ska jag ta en dusch hade jag tänkt. Sen ska jag plugga endokrinologi.
På fredag nästa vecka är det tenta igen - så nästa vecka kommer bli sådär förjävlig och tråkig igen x(

Beställde även böcker igår för 1100kr... det känns inte bra. Hade kunnat gjort mycket skoj för dom pengarna!
Men imorgon får jag CSN + lön, underbart! :D
I helgen, eller på söndag, är det första advent också! Och idag är det bara 1 månad kvar till julafton! Tiden går så otroligt fort!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0