Vi tänder ett ljus i advent

Hejsan!

Första advent idag och ingen första snö!
De hade lovat på nyheterna/vädret att det skulle vara snöstorm idag... jag vaknade av att det spöregnade och har gjort det hela natten... Det är ca. 8-9 plusgrader ute, jag tror inte det kommer någon snö. Eller vad tror ni?

Igår var jag hem till Jenny och träffade henne och hennes kompis Daniel. Det var skoj, vi fick mycket födelsedagsfika och så tittade vi på Djungel George 2, 1:an är ju såklart bäst! xD Sen var jag hemma ca. 23.50.

Snart ska jag iväg och städa på farbrors företag, orkar egentligen inte. Det är så fruktansvärt tråkigt. menmen, jag tänker på pengarna :)
Idag blir det bara att ta det lugnt inför denna kommande pluggvecka! xD Tenta på fredag... SUCK.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0