Det är kallt!

Hejsan!

Idag är det en kall dag, fast det har varit andra dagar som varit kallare...
Det är kallt på golvet, det är kallt innomhus och utomhus... kläderna hjälper inte. USCH.
Trött är jag också... inte sovit så mycket denna vecka känns det som xD haha. Börjar få dåliga vanor när man har "hemmaplugg" så mycket som vi har.
Usch... dag för dag som går så börjar det dra ihop sig till tentan, man börjar bli lite nervös i alla fall eftersom att den är så stor.

Ikväll ska jag bara vara hemma och lägg mig i tid.
Orkar jag och om de finns bakgrejer hemma ska jag göra chokladmuffins och ta med mig imorgon till mig, Elene och Åberg. För vi ska sitta och plugga cellen.... NOT FUN!

Lite citat från Leif (pappan i Mysteriet på Greveholm):
"Allting har en naturlig förklaring!"
"Jag? Sånt kan man aldrig veta, flyger hit och flyger dit... o sen e det i diket... Upp som en sol"
"Då kallar vi det här för mögrummet!"
"Hur känns det att mjölka en ko egentligen? Det skulle vara roligt att veta!"
"Är det redan vinter? Men.. det var ju sommar nyss.. Var har hösten tagit vägen? Tänk, snart är det vår"
"Jag hade en sån fruktansvärd mardröm! ("Rummet Ovanför")"
"Det här ska bli mitt arbetsrum!"
"Det är som att skaka ut lagom mycket ketchup ur ketchupflaskan. Antingen blir det för mycket eller så blir det för lite"
"Vad blir det imorgon? en tandborste som röker fredspipa eller en babian som övar tango?"


För er som är Greveholm-diggare som jag förstår och kommer ihåg alla dessa scener med kära pappa Leif!
Haha, jag vill se om Greveholm nu, nu, nuuuu! Måste köpa DVD:erna! :)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0