E de fel på mej?

Hejsan!

Har känt i några dagar nu att vips som det är så smyger sig illamående på och sen vips så går det över.
Jag som har åldersnoja blir ju bara mer nojig av detta xD haha.
Jag tror det beror på skolan, sen jag började på HIG har min hälsa inte direkt blivit bättre utan bara sämre... har tid mindre med mina underbara vänner, sover mindre, är mer stressad, dåliga matvanor samt tider, mycket att göra, trötthet o.s.v..... I början sa alla lärare att det skulle vara glädjefyllt att plugga, jo tjena. Vart ser vi av det någonstans?

På torsdag är det tenta, försöker plugga men går inte så bra.
Känner att tankarna flyger iväg på annat håll. SUCK.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0