En regnig pluggtisdag

Hejsan!

Min helg har varit bra!

Fredags:
Träffade Jenny från sommarjobbet på kvällen. Vi kollade på Idol, snackade, sjöng singstar och spelade buzz. Sen blev klockan så mycket så jag gick hem och sov! :)

Lördags:
På kvällen gick jag till Cissi och sedan kom Patricia. Vi satt och drack lite sedan gick vi vidare hem till Sofie Nilsson som har flyttat! Hon hade en liten fest på kvällen som var trevlig. Jag, Cissi och Patricia tog taxi ner på stan och på Lobby. Sen mötte vi upp de andra där nere. Kvällen var väldigt bra och rolig!

Söndags:
Seg dag idag... S.U.C.K. Var och städade på farbrors jobb... sen har jag bara slöat. Kollat på TV och sånt, ni vet!

Måndags:
Skola 13-16.30... seminarium om hjärtat/blodet/cirkulationen. Mycket information som gjorde att man blev slut i huvudet ännu en gång av skolan. TACK.
När jag kom hem softade jag en liten stund, sen åkte jag, Mamma och Kari och hjälpte brorsan som flyttade igår. Hans nya lägenhet var fin faktiskt, perfekt liksom... saknas bara balkong xD Sen åt vi på Palaya och efter det drog jag hem till Erik och såg på film.

Tisdags:
Vaknade kl. 12.30 och var helt DÖD. Är alltid trött nu förtiden... orkar ingenting. Vill ingenting... är allmänt slö och lat. Men jag har i alla fall käkat frukost idag, whey...
Så har jag gjort klart en examinationsuppgift och sedan bara läst i den där förbannade jävla tråkboken! Åh, jag vill inte ha tenta snart, det skrämmer mig. : (
Hela denna dagen har varit gå och regning - då blir man ju inte heller på topphumör. FYFAN.

Imorgon ska jag träffa Elene vid bibblan så ska vi göra andra halvan av nervsystemet. FYFAN IGEN.

Nu ska jag i alla fall käka, sen blir det TV... sen antagligen fortsätta att läsa... läsa...lääääsa....


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0