HEJ DÅ SMILEY-PIERCING!

Hejsan!

Idag tappade jag min smiley-piercing på morgonen när vi satt och pluggade i bibblan här i Sandviken.
Har tyckt länge att den har suttit väldigt löst, och har tänkt på att ta ut den... men inte riktigt än hade jag tänkt. Men eftersom den satt så pass löst så lossnade den, och nu har jag ingen piercing under läppen nå mer! Det känns väldigt tomt, men dock väldigt skönt.

R.I.P. smiley-piercing (under läppen):

Jag + smiley - sommaren 2011

Som sagt, vi har suttit och pluggat cellen idag vilket gick bra eftersom Elene är så duktig på att förklara! Trodde inte det skulle smida på så bra som det gick, men vi hade turen med oss. Nu ska jag bara försöka plugga in allt också... xD haha
Det är skönt att det är fredag idag i alla fall! Undra vad man ska göra ikväll bara...? Ska hem till pappa och äta i alla fall, sen visar det väl sig. Hihi :)
Imorgon ska jag, mamma och Kari på Småstadsliv LIVE! Ska bli så grymt roligt!!!

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0