IDAG FICK JAG KÖRKORT!

Hejsan!

Idag kl. 8.15 hade jag uppkörning hos vägverket här i Sandviken.
Min körlärare Catti sa att han som jag körde med var fd. militär (WTF?! Vad är det med mig och militärer!!!?!?!).
Hur som helst så var han skitsträng och lite otrevlig så jag blev nervös p.g.a det...
När allt var klart och vi kom tillbaka säger han:
- Hur tycker du det här har gått då?
- Ja, jag tycker det gick bra... är ju lite ovan eftersom jag inte har körkort men jag tycker det gick bra för att vara på en uppkörning.
- Hur gick backningen och fickparkeringen då tycker du?
- Det är såklart krångligt... men jag tyckte det gick bra för jag klarade ju det. Bara man tar det lugnt och försiktigt så går allt!
- Du sög på det bara så du vet. Riktigt dåligt! Du får ju för fan skärpa dig om du ska ut i trafiken...
- Öh...? Okej..?
- Ja, du får ju öva på det för du kan inte göra så som du gjorde nu!
(tårar i ögonen)
- Okej....
- Ja, men allt annat var tillräckligt bra så det blir väl ett godkänt då.
- Okej, tack ska du ha. Hej då. (tar pappret och hoppar ur bilen).


JÄVLA GUBBE SOM KAN FÖRSTÖRA MIN DAG!
Men hade det varit för dåligt hade jag ju inte fått körkortet så så dåligt var det väl egentligen inte. Var bara han som var dum och elak och som dels inte hade förståelse för oss som ska köra upp som är nervös. SUCK!
Men nu har jag körkortet, jag ska vara glad!



Ska åka in till högskolan kl. 12 och gå på seminarium... hoppas man blir lite klokare denna gång på nervsystemet! Jävlar vad komplicerat det kan vara... suck.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0