Igår var det fest!

Hejsan!

Igår hade vi seminarium i skolan hela eftermiddagen... NOT FUN!
Men sen när jag kom hem så var det bara att fixa till sig och käka och sedan möta upp Elene. Efter det gick vi till Cissi som hade inflyttningsfest!
Senare på kvällen drog vi in till Gävle och gick på Heartbreak! Det var hur skoj som helst och med en massa folk: Cissi, Elene, Jessica, Pernilla, Sofie, Jonas och Henke! Synd att inte Patricia och Sofie Å hängde på ut också.. : /
Och synd att Hanna mådde dåligt (förkylning) och var tvungen att åka hem <3 Även tråkigt att inte Madde, Bella och Karin kunde komma... men så är det ibland. Men festen var grym ändå i Cissis lilla lägenhet : ) Och mycket folk var det på Heartbreak så det var bra bra!!!

Idag vaknade jag lite före kl. 15...
Skittrött och seg, men annars mår jag toppenbra! Ikväll kl. 18 ska vi åka till min morbror och fira hans fru. Vi ska äta där, hon brukar alltid laga god mat som är speciell! :)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0