Jag är med i tidningen!

Hej!

För er som missade mitt Facebook-inlägg igår så kommer här en repris:
"Blev precis intervjuad av GD här utanför bibblan i Sandviken... Frågan var "Vem tycker du ska få litteraturpriset imorgon?" Ni som känner mig vet att jag ALDRIG läser böcker... och vet ni vad jag svarade? LAURA TRENTER! xD Pinsamt!!! Så blev det en asful bild på mig... :( Men kolla GD imorgon för ett gott skratt!"

Här är resultatet i dagens GD:

Det första jag fick höra i morse när jag kom till Lovén's trafikskola var "Haha, var det DIG vi såg i tidningen idag Linda?!" Så nu är man väl lokalkändis xD Haha. Men ni ser som sagt resultatet... trodde faktiskt det skulle vara värre. Vi hade precis kommit tillbaka till bibblan från Matkällan där vi hade käkat lunch och slappat. Sen så blåste det mycket ute och det var allmänt kallt xD haha. Menmen... inte varje dag man är med i tidningen som sagt!

Seminariumet i skolan gick bra också.
När jag kom hem hade mamma köpt blommor till mig som stod på bordet och ett kort där det stod "Grattis till körkortet!" Sen så hade hon köpt en liten tåra bara för att vi ska fira lite xD HAHA. Menmen, gulligt av henne. Känns så skönt att ha körkortet klart nu så man slipper tänka på det! Nu kan jag fokusera på mig själv och mina studier! Är fortfarande lite ledsen sen han uppkörningsmannen gick till attack som han gjorde. Ni kan ju läsa det i de tidigare inlägget från dagen.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0