KLARADE TEORIN!

Hejsan!

Idag klarade jag teoriprovet för körkort B, nu är det bara körningen kvar sen har jag körkort!
Helt otroligt att jag fick 59/65 rätt! Jag är s stolt över mig själv, känner mig duktig! :)
Jag vill verkligen klara körningen så jag har de gjort så jag bara får körkortet i handen. Avslöjar ej dag för körningen, utan de får ni märka sen när jag får körkort! ^^

Ni får ursäkta att jag gått in i grottan och inte varit framme på ett tag... men hoppas ni har förståelse.
I skolan har vi idag börjat med en ny kurs som heter Fysiologi och Anatomi som är en stor pluggkurs som kan bli väldigt intressant. Så kommer plugga en hel del framöver. Men förhoppningsvis så försvinner körkortsproblemet snart så jag kan återgå till mitt bloggande någorlunda normalt igen! :)

På fredag är det inflyttningsfest hos Cissi, TAGGA! Jag är så sjukt sugen på att festa nu, sist jag gjorde det var ju i Bulgarien... det var länge sen nu! :)

Nu ska jag se "Pengarna på bordet" som har premiär, efter det hoppas jag att jag får se Svenska Hollywoodfruar på TV och att inte Kari ska titta på sina tönt program xD hehe.
Sen får vi se om jag går till Cissi eller inte... hon frågade om jag vela komma till henne ikväll, men fick aldrig något svar på mitt sms. :P hehe


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0