SMÅSTADSLIV LIVE!

Hejsan!

Idag ska jag, mamma och Kari gå på småstadsliv live! Ska bli så roligt!
Dom ska köra här i Sandviken på folkets hus, alla biljetter är slutsålda så det kommer nog bli en massa folk där inne xD SKOJ!
Sen ska vi ut och äta, gott! :)

När jag gick från pappa till mamma idag såg jag en kille som precis hade börjat kissa runt "skogsknuten", båda fick lite panik... jag tänkte vända men kom på att det var försent när jag redan hade börjat gått. Han försökte vända sig från mig men det gick inte så bra då han hade en hund med sig och när det var hus åt andra hållet xD haha. Han kissade fort och jag gick förbi och låtsades som om han inte fanns... pinsamt!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0