Tenta-plugg!

Hejsan mina kära läsare!

Vart har jag tagit vägen?!
Ber om ursäkt för det... men har inget liv för tillfälligt. Plugg, plugg och ännu mer plugg står på schemat. Men nu slinker jag in och skriver nåt inlägg så ni har och läsa när ni har tid!

Lördags:
Småstadsliv LIVE var jättebra! Haha, Johanna & Agneta är ju bara för underbara!
För er som inte sett småstadsliv eller som inte ens vet vad det är måste in på youtube.com NU!
Efter småstadsliv gick vi och käkade på Mulligan's där Maria Prins jobbade. När vi hade fått våran mat gick strömmen... roligt. Kolsvart... Strömmen var av ända till kl. 23.45 i en större del utav Sandviken. Vi fick komma tillbaka och betala maten någon annan dag för ingenting fungerade... haha. MISSLYCKAT FÖR KROGEN! Tänk vad mycket pengar de förlorade... Jag körde förresten på kvällen, gick ju också bra trots att jag fick köra med helljus på stan! xD haha. Sen på kvällen åkte jag till Erik och spelade lite spel innan jag gick hem och sov.

Söndag:
En riktigt soffpotatis-dag. Gjorde inte ett skit, och det ljuger jag inte om heller!

Måndag:
Plugg på bibblan - död på eftermiddagen. Men gick till Cissi och gjorde henne sällskap på kvällen.

Tisdag:
Plugg hemma - hjärndöd på kvällen.

Onsdag:
Heldag i skolan som handlade om Rörelseapparaten... att kunna såna där konstiga muskler på latin är ingen rolig lek!!!! Herregud...
På kvällen kollade jag på RosaBandet-galan med tårar i ögonen. Efter det blev det plugg.... sen däckade jag i sängen.

Torsdag (idag):
Plugg på bibblan, gick bra!
Borde väl plugga sinnena nu, men är inte så sugen på det. Men jag måste ju börja någon gång! HAHA.
Sen får vi se om jag bara pluggar ikväll eller vad jag gör.
Träffade på idrottsläraren Bengan från högstadiet idag på bibblan... vi kom överrens om att högstadiet var en bra tid som var slapp och att vi båda saknar den! BENGAN ÄR STÖRT SKÖN! Saknar honom trots att han var dryg ibland... xD

Ha de bra allihopa!
Tentan är nästa torsdag, en vecka kvar! Ni får hålla era tummar på mig att det går bra, för jag har verkligen ingen lust att göra omtenta på detta.
Sen efter tentan börjar del. 2 på detta helvete. Men då har jag i alla fall en månad på mig att ta om nya kapitel... haha. Usch.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0