Cissi har kommit hem!

Hejsan!

Idag på kvällen träffade jag Cissi som har flyttat tillbaka till kääääära Sandviken!
Hon skulle plugga i Örebro men det sket sig. En liten miss i betygen för en inriktning i programmet gjorde så att hon flyttade tillbaka. Tur för oss som saknade henne, men tråkigt för henne som såg fram emot att plugga nationalekonomi inom Samhälls- och beteendevetare. Men nu är hon tillbaka och ska förmodligen plugga på HiG.se till våren/hösten! JAAA! :D
Men det var trevligt och roligt som vanligt att få umgås med henne! :)
Vi käkade min hemmagjorda skaldjurspaj samt lite fika som hon hade med sig och snackade en massa skit!

Igår var jag så trött hela dagen. Började med att gå till körskolan och körde 1 timme på morgonen.
Sen hann jag hem en snabbis, sedan vidare till Bibblan här i Sandviken för att träffa min grupp som jag jobbar med inom skolan. Vi snackade arbete och fixade lite med en uppgift.
När jag kom hem käkade jag lunch... sen blev jag helt trött och somnade av. Efter det tog jag det lugnt. På kvällen hämtade jag ut mina böcker som hade kommit på posten. Sen käkade jag, så kollade jag, mamma och Kari på film. Sen satt jag och läste tills jag somnade på natten....

Vaknade idag kl. 08.50 och läste i en timme. Sen somnade jag igen och när jag vaknade läste jag klart.
Sen blev det frukost och barnprogram!
Sen har jag softat hela dagen! Pluggat teori har jag också gjort.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0