En bra helg!

Hejsan!

Fredag:

På kvällen gick jag hem till pappa och åt och kolla lite på tv med honom.
Sen gick jag vidare till Erik, vi kollade på nån barnfilm och sedan dampade vi med att klara ut så många barnor på AngryBirds som möjligt... när klockan var 4 på morgonen gick jag hem xD

Lördag:
Gick upp kl. 10.15.. käkade frukost. Sen gick jag till mamma så åkte vi ut runt 11.30 för att plocka kantareller.
Vi hittade en hel korg med gula kantisar! :D Det tog sin lilla tid men gud så skönt det är att gå i skogen har jag kommit på! Speciellt när man har fika med sig och mammsen : )
Jag var hemma igen kl. 17.15, så då vare bara att fixa till sig.
Jag, Elene och Åberg hade bestämt att klämma en pizza på AmericanPizzaPlace och sedan bowla. Jag vann bowlingen såklart! Efter en lång dag med lite sömn gick jag hem till mamma och snackade lite med henne innan jag somnade av och sov i 12-13 timmar i sträck.

Söndag:
Vaknade, tog det lugnt. Gick till pappa efter ett tag och vi övningskörde till MediaMarkt där jag köpte en ny mini-PC. Så nu svider det i plånkan! Men pappa sa att han kunde betala tillbaka lite senare. Menmen.
Sen övningskörde jag vidare till Järdefors och städade på min farbrors företag. Fick även jobbarkläder av honom, de tyckte jag var lite gulligt xD
Sen övningskörde vi lite till innan jag äntligen fick komma hem och prova min nya dator som har inbyggd webcam såg jag! xD
Det blev en lugn kväll med lite plugg framför tv:n med min nya röda dator xD

Måndag:
Upp kl. 8 och iväg med 8.45 bussen till HIG!
Jag och Åberg satt och pluggade inför seminariumet som vi skulle ha idag. Tiden rann iväg. Vi var sista gruppen ut, och vi hade inte så mycket tid som vi hade önskat till uppgiften. Men det gick bra ändå!
När jag kom hem var klockan prick 17. Jag gick på dirren upp och anmälde mig till nya kursen "Fysiologi och Anatomi" och efter det köpte jag böcker för över 1500kr... nu blöder väl min plånbok.. :(
Men jag fick dubbel CSN och lön nu så det känns ju bra i alla fall.
Ikväll ska jag laga mat och plugga.

Imorgon tror jag att vi ska dra till Österfärnebo där alla myggen bor och hälsa på kära Hanna-Banana som fyller år! <3 Sen blir det att plugga en MASSA MASSA MASSA teori denna vecka.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0