Körlektion - Den lilla uppkörningen

Hejsan!

Ja, det börjar dra ihop sig för körkort för min del... stress, stress, stress!!!
Idag gjorde jag och min underbara körlärare Catti ett uppkörningsprov på test. Ja, som ni förstår så gick det ju inte jättebra eftersom det var ett test/övning.
Fråga mig inte varför vi hamnade på Stigen när vi skulle åka motorväg mot Gävle... PINSAMT, men det berodde ju på min nervositet. Helt otroligt hur vi människor fungerar ibland... Men det var ju inte hela världen, skönt att Catti är så förstående. Hade det varit någon annan måste dom ju ha tyckt att man är dum i huvudet...
Usch, är så stressad.

Men jag har bestämt mig.
I helgen ska jag PLUGGA UNDAN ALLT som har med högskolan att göra. Sen ska jag enbart fokusera mig på teori och körning. Jag har till och med förtur på Cattis lektioner på lovén's nu, är hon inte söt? Hon gör allt för mig, synd bara att jag ses väl mer som en "kund" att tjäna pengar på... men skit samma, jag trivs att köra med henne så det gör inget!

Ikväll ska jag packa ner min jävla dator och alla böcker och klaga lite hemma hos pappa om att datorn är en katastrof att ha som pluggdator. Förhoppningsvis så kanske man kan få en "pluggdator", en sån där liten historia... Men egentligen skulle jag vela ha en helt ny dator också. Mycket man vill ha... synd att det ska kosta så otroligt mycket. Jag vägrar ha en stationär, så min drömdator seglar ju iväg uppmot 20.000... men är väl ingen idé att köpa en sådan dyr eftersom min förra dator som kostade så mycket försvann ju med inbrottet som vi hade för några år sedan.
Men i helgen blir det plugg och körning i alla fall. Sen ska jag hinna städa hos min farbror också...
Men jag befinner mig i alla fall hos pappa i helgen så ni vet! :)


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0