Mycket i skolan + körkortet...

Hejsan

Känner mig helt sönderstressad.
Mycket att göra i skolan och det där förbannade körkortet...

Plugg, plugg, plugg...
Inte så mycket fritid för tillfälligt. Usch.
Vi blev i alla fall klar med Rapporten igår så det känns grymt skönt!
Nu är det bara eximinationsuppgift 3 och ett seminarium om utvecklingspsykologi kvar att göra. (KOOORV).
Plus att plugga en massa körkortsteori... är helt slut i skallen... Tror jag aldrig har läst så mycket i hela mitt liv som jag har gjort under den här första månaden på högskolan xD haha.
Men teorin och körningen tar det mesta av mig just nu... är så stressad. Vill bara klara det så jag har det gjort!!! Men nu är det väl nära till allting... shit shit shit.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0