Pluggar på heltid - men idag blir det tjejträff!

Hejsan!

Det märks att högskolan är som att jobba - man pluggar på heltid.
40 timmar i veckan = 5 dagar ca 8 timmar + läxor

Det är sjukt mycket att göra hela tiden!
Men i måndags satt vi i 5 timmar i bibblan och skrev klart en redovisning om historia. Fan va tråkig den var, men jag hoppas vi gjorde rätt. Det kändes rätt i alla fall. Sen så pluggade vi till en annan uppgift.

Igår i skolan satt i i över 1 timme med grupp D + en lärare och diskuterade kring styrdokumenten som finns... FAN VAD DET SÖÖÖÖG. Sen hade vi inget mer just den dagen så då tog jag det bara lugnt. Läste lite i den otroligt tråkiga boken "Inlärning och omvärldsuppfattning". Den är till salu nu, någon som vill köpa den? Nyskick!

Idag (onsdag) är jag ledig!
Har pluggat lite grann bara. Tänkte ta teori-boken nu snart och läsa lite ur den. Det börjar dra ihop sig.
Sen ska jag väl fixa till mig och käka lite innan jag ska vidare hem till Madde som bjuder oss tjejer på fika ikväll! MYSIGT! :)
Ska bli roligt att få se alla igen, hehe : )

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0