Söndag!

Hejsan!

Vaknade efter kl. 11 idag.
Gick upp och käkade frulle. Efter det läste jag ut teoriboken. Men lär väl börja om igen eftersom det är bara att nöta på så mycket som möjligt nu!
Brorsan kom förbi och lånade min kamera idag också. Hoppas han är rädd om den! Han ska ta kort på sin lägenhet och sälja den. Ett mycket bra pris för en etta centralt i Sandviken med låg månadskostnad kommer snart att dyka upp på blocket. HÅLL UTKIK OM DU/NI LETAR LÄGENHET HÄR! Tror inte Fredrik (min brorsa) skulle ge mer än 120.000kr... Han ska flytta till en annan lägenhet på stan, dock en större såklart. :)

Jag och mamma har ätit kantarellsmörgås idag som smakade hur bra som helst!
Sen åkte vi och handlade lite, så vi kom hem för ett tag sen. Ca kl. 18 ska jag och pappa åka iväg till min farbrors jobb och städa lite. Efter det ska jag hem och käka och sedan vidare för att träffa tjejerna (Madde, Cissi och Sofie N). Men jag har inte hört något från någon av dem så vi får se hur det blir då.
Är rätt så trött... sitter här med en energidryck just nu xD haha.

Imorgon ska jag till högskolan igen också. Nu börjar plugget på riktigt, suuuuuuck ^^ Men det blir nog bra, hatar att ha läxor och sitta och plugga och sånt... Annars gillar jag skolan :)


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0