Tankar och funderingar...

Hejsan!

Har suttit med utvecklingspsykologin hela dagen, jag och Linda Åberg ska ha ett seminarium om Ungdomar och Vuxna som vi blev tilldelade av vår lärare. Det är mycket att läsa och ta in, inte så jättesvårt men att försöka få med all infomation som står på ca 60 sidor på 15 minuter blir tufft.

Mycket av det man läser känner man igen sig i... kan vara jobbigt i vissa stunder då sånt som man bara vill glömma är en del i hela den processen som man ska läsa om och förstå.
Och alla dedär lyckliga studerna som plötsligt kan vända och bli skit och som påverkas av andra jävla faktorer hit och dit som gör det värre som gör att en människa kan känna si och så.. JA JAG VET DET REDAN. Suck. Känns som jag läser om mig själv, men man ska ju inte tänka så men så är det.
Spelar ju förfan ingen roll om man skulle gå och snacka med någon för de säger exakt samma saker som står i dedär böckerna... jag fattar inte att jag snart typ får samma utbildning som vissa av dem... helt troligt.

Egentligen så handlar det inte så mycket om mitt förflutna... utan om det som händer här och nu.

Hum... aja. Vi får hoppas att vårt seminarium äger istället.


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0