Tralalalalaa!

Hejsan!

Tjejträffen i onsdags var jättemysig! Madde hade bakat jättegoda cupcakes som vi fick 2st av! :D
Det var jag, Madde, Cissi, Hanna, Pernilla och Jessica som träffades hemma hos Madde och fikade och snackade en massa om allt och alla.
Men jag gick hem runt kl. 21 tiden eftersom jag har ju skola att tänka på och dels så skulle dom ner på en pizzeria och käka mat, jag hade ju redan ätit och dels så var jag lite trött.
När jag kom hem så kollade jag och mamma på Efterlyst och sen läste jag lite innan jag gick och la mig.

I torsdags var vi i skolan igen då - en helt onödig dag enligt mig.
Vi skulle få respons på vårt Utkast, jag tyckte inte vi fick så mycket. Samtalet med läraren tog 10 minuter bara.
Sen hade vi rast i ca. 2 timmar.. (SUUUCK).
Sen efter det hade vi typ dramaövningar som egentligen sög... men det är väl roligt att man får göra något sådant istället för att sitta och läsa, läsa, läsa och läsa som vi alltid annars gör. Så jag ska väl egentligen inte klaga.
Var hemma kl. 17.20 - yey vi fick sluta en 45 minuter tidigare, märks det? ;)
När jag kom hem var jag vääääldigt trött. Så jag somnade framför en film som jag och mamma satt och kollade på xD HAHA.

Fredagen spenderades först nere på Lovén's trafikskola 7.30 på morgonen - INTE ROLIGT.
Jag kom på kvällen innan att jag hade körlektion på morgonen -.-' Så den där sovmorgonen som vi i min grupp skulle ha tagit blev det ju inte så mycket av eftersom jag fick gå upp kl. 6.15...
Efter jag hade kört klart kunde jag vara hemma nästan i en timme innan jag åkte ner på stan för att träffa min studiegrupp på Bibblan. Det blev väl inte så jättemycket att plugga direkt. Alla var trötta så det blev lite oseriöst. Men vi käkade lunch på Napoleon - fläskfilé med kantarellsås! ;D Men det är ju alltid godare att göra det själv faktiskt... :P
När vi hade pluggat klart så var jag väl hemma kl. 16.30... Satt vid datorn lite. Sen när klockan var 17 somnade jag och sov till 19... så jävla trött! Har börjat blivit snorig och allmänt hängig... tråkigt. Hoppas jag inte blir sjuk!
Men jag käkade med mamma kl. 19.30 så efter det blev jag lite piggare.
Efter jag hade kollat på TV en stund så gick jag hem till Cissi och snackade med henne lite. När jag kom hem därifrån var inte klockan så mycket.. den var bara 00, mamma skulle precis gå och lägga sig så vi sa god natt till varandra då.
Grattis ska vi säga till Erik som fyller år idag också!

Idag väckte mamma mig istället xD Men det gjorde inget, klockan var ju 10.30... Vi har bestämt oss för att gå ut i skogen och leta efter svamp idag. Alltså kantareller som vi är tokiga i! Så vi får se om vi hittar något - vi brukar ju oftast bara hitta lite smått... xD Men jag hoppas vi har turen med oss idag! Brorsan skulle också följa med... det brukar inte han vela annars men iår kanske han är lite mer mogen.. xD
Ikväll ska vi käka fläskfilé - två dagar med god mat ;D haha. Sen måååååste jag se Fångarna på Fortet eftersom dom där två tvillingarna från "Sveriges värsta bilförare" ska vara med! Älskar dom! Tror dom heter Fredrik och Martin! :)
Efter det får vi se vad som händer. Kanske är helt slut efter en vandringstur ute i stora skogen xD


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0