Utvecklingspsykologiplugg

Hejsan!

Idag har jag övningskört på körskolan, hade tid kl. 7.30 så det är ju inte så jätteroligt...
Men jag körde med Henke idag igen, imorgon ska jag gå över till Catti igen :)
Men Henke är lite rolig han också på sitt vis, det bästa med honom är att han är lugn och ung! ;D

När jag kom hem gjorde jag ett teoriprov, 54 rätt... ja, inte så dåligt xD
Men jag ska ju såklart läsa mer teori, har varit dålig på det xD Nästa vecka blir det i alla fall teori och körning 24/7 kan jag lova!
Så jag kanske kommer att vara lite upptagen, hoppas ni hr förståelse!

Snart kommer Linda Åberg hit, vi ska plugga utvecklingspsykologi. Vi ska ha ett seminarium om Ungdomar/Vuxna på måndag. Mycket att läsa och ta in, så ska vi göra en PowerPoint nu också.
Sen får vi se vad jag ska göra resten av dagen. Om jag orkar ska jag göra examination 3.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0