Vilken bra helg det var!

Hejsan!

Fredag:
Sofie Nilsson kom förbi en sväng runt kl. 13.20. Vi snackade ute på min altan om allt möjligt.
Jag önskade henne en trevlig resa i Turkiet som hon nu ska åka till med Sofie Å och pojkarna. Blir nog superskoj! Här hemma är ju vädret inte något annat mer än höst, höst och höst.
Sofie Eriksson ringde när jag och Nilsson var med varandra. Hon vela att jag skulle följa med till Gävle. Hon skulle först till tandläkaren och sedan sa hon att vi kunde väl shoppa eller fika eller nåt sånt. Egentligen hade jag fullspäckat schema hela dagen, men klart jag följde med! Det är alltid roligt att träffa mina kära vän Sofie E!
Det var tur att jag följde med eftersom kvällens planer hemma hos Jonas inte blev av, tråkigt nog. Så jag och Sofie E gick runt i Gävles gallerior och shoppade! Jag passade på att köpa allt jag vela ha och kom hem med en stor påse med kläder värde över 1500kr, så nu är jag nöjd!
Jag fick:
2 par byxor
4 par tröjor
1 st T-shirt
6 par trosor

...sen tror jag inte det var något mer xD hehe

Sofie Eriksson skulle stanna kvar i Gävle så när jag tog bussen hem kl. 18.30 så satt Madde på bussen, trevligt sällskap hem! :)
Vi bestämde att hon, jag och Cissi skulle träffas sen på kvällen. Så efter jag käkat och snackat klart med pappa gick jag hem till Madde och träffade dom två. ^^ Trevligt!!!!

Lördag:
Blev först lite lugnt men en sen frukost. Pappas kompis Savnte skrattade åt mig när jag käkade frukost 13.30 på dagen xD Men jag äter frukost segt och det tar tid. ^^
Sen efter ett tag åkte jag och pappa till Järdefors och städade hos min Farbror. Har redan tröttnat på det men det är bättre betalt än på pappas jobb så jag får tänka på pengarna - jag behöver dom!
På kvällen efter middagen åkte jag hem till Erik! Vi kollade klart på ALLA avsnitt som vi hade kvar av Tusen bröder - samt filmen! Så i ca 5 timmar satt vi och kollade, och vi tröttnade aldrig för Tusen börder är ett underverk!
Jag var väl hemma efter kl. 03.40 på natten xD HAHA. Men nu slipper man tänka på den där serien mer, för nu har den fått ett avslut. Kom ihåg år 2000 när det där gick på TV, man var lika fast då också! Det är så spännande!
Rekommenderas till er som inte sett Tusen börder!!

Söndag:
Ja, jag sov ju rätt så länge eftersom jag var vaken så sent. Så jag hann bara äta frukost och kolla på TV ett tag innan jag skulle vidare hem till mamma vid kl. 15 tiden. Vi drog på BIO med Fredrik, Kari och Johannes.
Det blev Jägarna 2, den var faktiskt bra men första filmen är ju såklart bäst.
Efter BIOn så åt vi på Matkällan, smakade hur bra som helst!
Sen sov jag kvar hos mammsen på kvällen. <3 MYS


Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=SVkwLjcx2dE


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0