20 års festen och helgen

Hejsan!

I fredags hade jag 20 års fest!
Trots att så många lämnade återbud så hade vi tjejer som var hemma hos mig hur roligt som helst! Förutom en massa alkohol så blev det gofika med prinsesstårta, "jag-har-aldrig", tipspromenad och ett annat spel som jag fick av brorsan. Vi hade så kul och fullt upp hela kvällen så vi insåg att vi inte skulle hinna med kl. 22.45 bussen tillGävle/Heartbreak. Så brorsan fick skjutsa in oss så vi var inne vid kl. 00.

Det blev en kanonkväll i alla fall, och jag har hört från många hörn att de tycker likadant! TOPPEN!



Igår, lördags, var jag vääääldigt trött. Städade ju efter jag kom hem från krogen så var väl i sängs efter kl. 04 på natten... Hela dagen gick väldigt segt.
Kollade på BB-reprisen och sen på hockeyn som Sverige förlorade mot Ryssland.. BUUUH! Efter det tog jag min vinflaska och gick hem till Jenny där några personer var och satt och drack.
Var inte där så jättelänge, jag och Cissi drog vid 23.30. Sen blev det bara soft för mig en liten stund innan jag gick och la mig.

Idag är det söndag och jag måste väl städa på farbrors företag... suck. är fortfarande trött.
Imorgon är det sista april, har inte direkt några planer... Cissi jobbar för den delen också. Mamma och Kari ska vara i Forsbacka så kanske följer med dom ut dit. Jag har inte bestämt mig.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0